fredagkväll o jag har en date ;)

japp.. nu e de grillning på gång.. färdigmarinerad fläskfile grillade majskolvar med potatissallad.. grekisk sallad och till efterrätt har jag gjort gulisar..mums !.... hinner inte skriva så mkt eftersom köttet e på grillen.. men var ute igår o de var riktigt roliga att träffa kompisarna =).. senare mot kvällen gick jag till Harrys för o träffa christoffer o melker där.. de var trevligt.. mkt bra musik där :)

efter vi ätit ska jag o christoffer kolla en bra film (Y)...

imorgon e de viktig match.. vi möter södra härene på hemmaplan o jag ska spela vänsterback !... så blir till att dricka mkt vatten nu..sen framåt kvällen vet jag faktiskt itne riktigt vad jag ska göra .. hmm

ha de fint... pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0