ny dator och flygande myror

idag var de träning igen.. jag trodde jag skulle dö.. antingen e de för den dåliga kondisen eller så var de faktiskt jobbig träning.. sprang minst första halvtimman iaf.. sen spela vi match resten typ.. jag e vänsterback nu tydligen och tror jag sprang lite emr än vad jag egentligen hade behövt.. försökte att alltid vara högst upp vid anfall o längst ner vid försvar.. men på en träning då träningsplanen bara e några meter mellan målen o många kontringar sker..kanske man ska rikta in sej lite mer på defensivt eller offensivt.. i detta fall var vi bara tre backar så skulle nog satsat på de defensiva ..

på tal om träningen.. vi hade värkdens största svärmar av äckliga gula flygmyror efter oss hela träningen.. o när vi skulle sitta ner o prata tio min taktit trodde jag jag skulle dö.. dom var överallt på en.. kom innanför t-shirten flög in i öron.. överallt..o först sved dom o sen började de klia över hela kroppen.. dom hoppas jag e borta vid nästa träning för jag hade svårt att koncenterar mej asså haha.. bilen var helt översvämmad när jag skulle åka.. slängde mej in i bilen för att försöka o inte få in nån.. dock kom en liten rackare in men den fick smacka på min sandals sula.. hehe

har pratat med min bror nu samtidigt som vi båda surfat på nätet.. han har hjälpt mej välja en bra dator=).. valde tillslut mellan en packard bell o en compaq.. jag valde compqen till slut.. tror jag gjorde rätt val iaf =).. ska bli hur gött som helst att få en egen bärbar dator=) hehe.. kommer senast innan helgen =)..

Jag MÅSTE kolla mitt blodvärde nu igen asså.. sitter framför tv:n HELA dagarna o slappar..orkar inte göra nånting.. o ÄNDÅ e jag helt slut när klockan e 12.. haha fattar inte.. men ska försöka komma upp i tid imorgon o göra lite små saker.. promenad.. hämta min lampa o lite smått o gott

have a good time .. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0