onsdag 2 min till torsdag

jadu.. kan de vara så att man vänt på dygnet?..

idag var jag.. o BARA jag ;) o kollade rundan vi ska springa imorgon.. den var LÅNG.. den tog 30 min att gå.. harregud kändes som en evighet.. tänk då imorgon när vi ska springa den.. vill inte ens tänka på de.. blääääää.. men som sagt.. glad om jag kommer i mål levande asså....

har gjort lite hemarbete idag.. renskrivit papprena om mina o jennys kinna tjejer.. skrivit ut lite aktivitetskort och försökt få lite ordning i pärmen.. men snudd på omöjligt ;)

kollar man i min kalender så kommer jag få en chockstart om en vecka,, har inte gjort nånting nu på flera veckor.. eller jo nånting men inte mkt.. o om en vecka så e mitt schema helt fullsmockat hela agusti ut.. o sen e de ju skola så.. får passa på att vila denna veckan hehe..


Kommentarer
Postat av: den oviktige

jag såg dig i skogen !

2009-08-07 @ 13:18:45
Postat av: Byllan

jag såg nog allt dej med ;)

2009-08-07 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0