tisdagkväll o jag e trött

började dagen med frukost..som vanligt !... åkte sedan in till borås o köpte en skrivare.. blev en aning dyrare än jag räknat med.. men efter att pratat med dom i affären så kommer jag tjäna på de i längden.. orkar dock inte förklara varför ;)

när jag kom hem fick jag ett sms om att min dator hade kommit.. så ni kan ju gissa vart jag sitter nu ;).. i sängen såklart hehe.. kollar hajen 3 o surfar runt på min sprillans nya dator=) hehe denna filmen e verkligen gammal haha !..

tränade fotboll idag för ovanlighetens skull ;).. fick reda på att vi ska springa på tid op torsdag... som vanligt blev jag illamående bara av rena tanken !.. förstår inte vad det e med mej o springa med andra asså... jag bara hatar de.. innan gjorde jag de aldrig.. då tyckte jag de var kul.. men då var man liten o flöög fram.. hamnade för de mesta i topp... nu däremot känns de som man ska flytta en elefant fram när man springer.. tunga steg.. allt jag gör e att längta tills de tar slut.. hatar o springa när jag inte vet vart målet e asså...
Men jag har rymt alldeles för många gånger från sånna här saker den senaste tiden.. nu SKA jag va med.. om jag så ska komma sist..så ska jag fan göra de med flaggan i topp haha.. för detta e de värsta jag vet !.. jag blir bara glad om jag tar mej igneom de.. då e jag ett steg närmre ;)

efter träningen blev de iaf kvällsmat hos brorsan..som var trevligt.. vi träffas alldeles för lite..men de blir väl så när man inte bor i samma hus längre..

ne nu ska jag fortsätta surfa runt lite;) hihi ha de gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0