Ännu en helg över

dryyg söndag är ganska passande till en dag som denna !.. vart fint väder i många dagar nu men inte idag...
Vaknade ganska seeg o irriterad... satte på en film som visade sej vara ganska lång.. Tot eller ej men sitter fortfarande i pyamas.... värt ;)

I Fredas var jag berta jossan o anna på hantorp.. tog lite dricka o gick sedan för att kolla Örby herrars match.. vinst  med 2-0 för övrigt.. jag o berta fortsatte sedan dricka hemma hos "oss".. satt o snacka allmän skit bara och drack i tomme.. det e ganska trevligt o göra så.. förstår inte vf man inte gör de oftare..

Igår var meningen att vi skulle grilla o spela kubb hos mutti hela kvällen o ha trevligt=).. o de hade vi verkligen men de visa sej att Jakob hade 21-års kalas så blev planerat att dra dit iställlet.. och eftersom jag varit en så osocial människa de senaste veckorna tänkte jag att det e ett perfekt tillfälle att först umgås med mina kompisar på förfesten och sen faktiskt ta mej lite tid till min mamma o kolla lite tv...

Förstår om ni tycker jag e torr och jag ska försöka bättra på mej:) inte riktigt vart så party de sista veckorna men de kommer nog tillbaka nu när som helst=)..

Efter allt flööt i helgen funderar jag på att ta mej en liten promenad men musik i örat.. e alltid lika skönt :) ... sen har jag ju träning ikväll med så får springa av mej lite då !!! .....

Vad som händer i veckan är fortfarande ett stort frågetecken.. imorogn blir det till att göra massa ärenden.. växla tillbaka de turkiska pengarna jag fortfarande har kvar och lämna tillbaka benskyddssockarna jag köpte som var för små.. sen ska jag ju även på en liten träff med mina KinnaTjejer som ska få massa lotter av mej att sälja.. lider verkligen med dem.. kommer ihåg hur tråkigt de var att sälja lotter... USCH !

Sandra.. jag saknar dej.. vet att vi båda har mkt annat att tänka på och de e ganska förstårligt.. men vi får föröka hitta nån dag eller kväll snart som vi kan träffas.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0