:)

Tiden läker kanske inte alla sår.. men den lär oss att leva med dem !!!....

Igår hade jag en mkt bra dag =)... först spelade vi tennis, första gången i mitt liv (träningsverk i rumpan som aldrig förr) sen åkte vi hem och gjorde oss iordning för att åka vidare på ett litet släktkalas=).. innan vi åkte hem passade vi på att åka till affären och köpa lite tillbehör så vi kunde göra tacos och äta till favvoserien simpsons ;).. vid 9 på kvällen började red dragon som vi satte oss framför med lite popcorn o iskallt vatten :)... en mkt bra "första" date ;)

Nu sitter jag hemma och har kollat runt lite på olika studier och yrken.. vet att jag redan sökt och kommit in.. till o med tackat ja.. men bättre att tänka till ordentligt nu än om två år.. Jag har fått ett starkt intresse för idrottslärare för lägre åldrar.. som tur e läser man samma sak de första 1 1/2 åren.. sen läser man olika..men funderar på om jag kanske kan välja idrott som inriktning på det jag går nu.. för isf behöver jag ju inte ens tänka efter eller krångla med nåt.. för jag vill ju gärna vara förskoleklass lärare som jag sökt.. men samtidigt idrottslärare.. vet inte om man kan kombinera de?? hmm får ta reda på detta...

känns bättre nu iaf.. önskar bara jag blev frisk nu när träningarna drar igång igen !...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0