Måndag 27:e

Japp idag fick jag lönen... kommer nog dock försvinna fort då jag tror jag bestämt mej för att köpa en bärbar dator.. kommer nog behöva en nu när jag börjar skolan !....

Imorgon ska jag testa att träna.. e så tjock i halsen o de verkar inte vela försvinna !!

Linnea firas på torsdag!.. hmm svårt beslut om man ska med eller inte.. träning till 20:30 nämligen som jag inte kan missa.. men skulle kunna slänga på mej festkläder lite fort.. o ta de lite havllugnt.. inga risker för snefylla längre.. de kan jag lova er alla iaf =) men sen e de ju pengar med.. ska man snart leva på ett fattigt studiebidrag får man nog börja vårda pengarna lite mer :P hehe !.. e ju trots allt fest på lördag med !.. o då vet jag itne heller hur de blir.. antingen blir de min kusin julias 20-års kalas.. långt ut i skogen utanför falkenberg.. eller så blire linneas partaj i falkenberg.. jag vill ju hellre med kompisarna såklart.. men å andra sidan har jag o julia alltid kommit bra överens o man fyller faktiskt bara 20 en gång.. så funderar på om jag går ut på torsdan med vännerna så tar jag lördan med släkten.. låter ganska bra tycker jag faktiskt=)..

världens bästa dater ;)

de e vad jag har haft några ggr nu.. sammanlagt kanske tre ggr...=)... I Love This Guy :)
köpte precis en biobiljett till year one i gbg på onsdag.. kl 21:00 börjar de.. ska nog åka in lite tidigare o kanske äta nåt eller liknande... sen på dagen e de inte helt omöjligt att de blir min andra tennis omgång i mitt liv :P sketa kul med tennis

Jag längtar redan =D.....

Imorogn blir de till att ställa klockan 9 eller 10.. ta en promenad.. göra en god frukost och sen städa upp den här röran så jag får ordning på mitt rum med de nya möblerna o allt =)...

Dax att pysa !... ha de party.. må tisdagen gå fort ;)

HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0