oförlåtligt

jag har gjort nåt oförlåtligt.. nåt äckligt, nåt oförglömligt... skäms över mej själv som jag aldrig tidigare har gjort.. har inget att skylla på!... kommer nog aldrig må så dåligt som nu.. gått runt i tre dagar och mått dåligt av ångest.. trodde jag skulle spy imorse p.g.a ångest.. hämnd e ingen orsak att göra som jag gjorde..

jag förtjänar all skit jag bara kan få just nu..


Men blev samtidigt jävligt sårad... vet att de inte e en ursäkt.. jag bara säger de !!!...

käkade nåt för första gången idag sen jag åt kvällsmat (drack) i onsdagskväll.... o idag e de fredag hmm.. trodde aldrig jag skulle reagera så
.. hört andra som gör de men trodde aldrig själv att man skulle reagera så.. får ju inte i sej en smula utan att de känns som man ska spy.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0