Tisdag 7/7

Om man tänker efter borde detta vara en av mina lyckodagar.. 7/7... mitt nr i fotbollen o allt ju.. jag gillar # 7.. men lyckodag vet jag inte om man kan kalla de.... e så rastlös här hemma så vet inte vart jag ska ta vägen.. jobbar alla?????

Jag o mamma åkte iaf in till kinna så jag fick köpa ny mascara o ett fransk manikyrset...(naglack) :)

Sedan hjälpte jag Christoffer att sätta ihop sina möbler.. eller aa.. två bord av allt han köpte mer orkade vi inte.. sen vid 20-tiden åkte vi och tog ett kvällsdopp.. de var kallt på land men mkt gott i vattnet får jag säga :) men vi blev inte långvariga där.. efter ett dopp huttra man som en förfrusen gris (eller nåt).... Släppte av Christoffer hemma.. o nu e man här.. återigen rastlös... kan de vara så keligt att vara hemma hela dagarna??.. borde ju finnas nåt att göra mer än att läsa sitta vid datorn o tv:n ... snälla ge mej tips.. jag börjar verkligen tröttna på detta haha...




på torsdag smäller det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0