Torsdagskväll

har färgat ögonfransarna idag... toppen

ska ut ikväll med fritslatjejerna !.. svårt att avgöra vad man ska ha på sej, då vädret verkar kunna bli hur som helst.. men men får höra med de andra ... har iaf redan sminkat mej o allt ska bara dra på mej en outfit...

Tänkte att jag skulle testa att blanda vanilj viodkan med min dooleys... blev lite nyfiken på den mixen.. kan nog bli riktigt gott.. möjligen att man får slänga i en skvätt mjölk så de inte blir för starkt =) ska testa de nu innan jag åker upp till förfesten som börjar 18 :)





Ett litet tips.... man slänger inte ut sin kompis för att göra nånting annat med en annan kompis... de hade iaf aldrig jag gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0