Cykeltripp en söndag.. saknar mkt !

Måste bara inleda med att fredagskvällen blev väldigt lyckad till slut ;)

Helgen har varit ovanligt lugn förövrigt och jag har inte gjort många knop... suget efter godis blir ju bara värre asså haha snacka om beroende !
Har precis varit på en cykeltur till pappas hus. Tomt som vanligt hmm !.... Men det var skönt att få cykla i lugn o ro o kunna tänka lite.. tänkte på allt från A-Ö

Fotbollsträning ikväll men jag kommer inte närvara=(.. Efter förra träningen förstod jag att de kommer inte funka att spela halvskadad.. När man blir misstrodd om skadan o folk börjar tro att man fejkar för att man inte orkar kämpa.. då har de gått för långt !... Jag har spelat fotboll sen jag var 5 år.. det har alltid varit en av mina huvudingridienser i livet.. jag har nog aldrig varit skadad mer än en till två veckor.. men nu råkar de bli första gången då jag förmodligen kommer vara borta mer än 1-2 månader.. Jag skulle aldrig få för mej att fejka en skada, att lossas att jag har ont enbart för att jag inte orkar... Jag måste nog erkänna att jag tog de lite personligt.. Fotboll e de bästa jag vet o kommer förmodligen vara de några år till.. jag vill inget hellre än att vara kry o kunna gå ut på planen o ge allt !... men nu e verkligen inte motivationen på topp

Det kommer bli egenträning ett bra tag nu, om jag har självdiciplinen=O jag ska försöka hålla igång.. o även försöka hänga med på alla matcher o supporta teamet!... det går ju trots allt riktigt bra nu.. efter att alla lagen i tabellen har spelat 7 matcher så e det IFK Örby som leder serien =) kan det blir en uppflyttningn till div.2 tro ? .. de skulle vara för bra va ;)

Jag får helt enkelt lägga mer energi på mitt lilla tjejlag jag o jenny tränar.. Kinna Tjejer 8-9 år.. dom e ritkigt duktiga för sin ålder och man ser verkligen potential till ett ritkigt bra lag i framtiden!.. vi ska på Åsa-Cupen nu lördagen 27:e... har med två lag från Kinna ..ser fram emot de =)

Ni får ha de bra.... på midsommar smäller det :)

P.S saknar mina småsyskon nu.. var ett bra tag sen ! Finns ganska mkt jag saknar just  nu !!!


                                                                                                                                             Min gamla katt Våfflan
                         ni som inte kom med!.... ta de inte personligt.. hade lite bilder från min gamla mobil på datorn bara :)

Kommentarer
Postat av: jenntan

förstår dej efter vad som hände den träningen byllan... jag blev helt chockad:S man beter sig bara inte så som "dom" gjorde åh håller på så. har tappat min motivation helt oxå... inte kul att vara halvskadad nej...

2009-06-14 @ 20:31:51
Postat av: Anonym

längtar till midsommaaaar:D

2009-06-14 @ 20:58:32
Postat av: Anonym

Hejsan! Länge sedan nu!!!! Du kommer väl på midsommar till Jenntan?:)Det kommer bli ett rejält partay och alla kommer ses igen:)

2009-06-15 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0