MidsommarHelgen e över

Japp!.. o de blev en lyckad midsommar.. jag hade mkt trevligt.. men blev en aning för tidig hemgång.. men de hade ju sina orsaker !... Härligt att träffa Sanna igen :D:D saknat =) nu e de väl bara att ladda om batterierna inför nästa helg.. e ju två stora partaj o sen hotellet.. tyvärr måste jag välja mellan partajena =(... sen känns de inte som de e så långt kvar tills Båstad =)... dåååååå kommer de drickas vill jag lova... jag ska iaf dricka 24-7 :) ska bli sketa skoj... o två dagar före vi ska åka dit så e de ju ett riktigt röjar kalas 4 st som fyller 20... man kommer nog bli lite sleten.. men ser fram emot de :)

Hört att sommarvädret ska börja imorgon.. de hade la varit underbart nu när jag inte har nåt jobb.. kanske man kan åka ner en tripp till Hanatorp.. om dom inte ringer från jobbet förstås...

Jag börjar bli lite lätt nervös inför skolan.. vill ha besked nu om man kommer in eller inte..så man hinner ställa in sej lite på de... förövrigt om tre veckor stänger förskolorna o då kommer jag vara ledig en månad... bara njuta av livet;).. funderar på att hyra stuga i vbg över nån eller några helger.. e ganska billigt faktiskt=).. kan man ju dra ner några stycken o bara njuta av helgen:)... hör av er om ni e intresserade =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0