Turkey-09.. Alanya

Heelt gaaalet.. de sammanfattar veckan i Turkiet =) av 7 kvällar drack jag 6.. Matilda o Natalie var dem som pallade alla.. en stjärna till dem :P vi var på båtutflykt fem timmar en dag.. gjorde många saker denna resan som jag aldrig trodde jag skulle våga..när vi åkte båten stannade vi till flera gånger så man fick hoppa från båten o bada.. o gå i grottor med mera.. sketa skoj.. men vid ett tillfälle stannade vi vid en jätte grotta och man fick hoppa från taket om man ville.. hade inte en tanke på att hoppa därifrån men jag matilda o maria h'ngde med ut o checka läget iaf.. slutade med att vi stod där uppe på darrande knän o jag hade världens hjärtrusning.. jag har ju lite höjdskräck och det var från 8-10 m upp i luften.. men tro det eller ej..efter fem hemska min så hoppade jag.. överträffade verkligen mig själv.. första fyra m var skönt.. sen kändes de som ens inälvor åkte uppåt i kroppen haha !..helt sjuk kä'nsla.. men... vi gjorde det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi var de enda tjejerna på båten som hoppa därifgrån faktistk=)..

en annan sak jag aldrig trodde jag skulle göra var att tatuera mej.. efter att kompisarna festat lite hos tatueraren en kväll bokade dem tid och vi kom dit dan efter för att se så allt va ok.. lördag samma dag som vi skulle åka tatuerade jag maria matilda o jenny oss=).. helt sjuuukt.. skrev mitt namn där fram på höften..ska lägga in en bild lite senare..

beachpartyt som ägde rum i mitten på veckan var ju heeelt crazy.. innehöll sex on the beach med spionering.. sexlekar och en massa naket.. veckan har varit heeelt oförglömlig och heeeelt värt pengarna.. min bästa vecka hittills asså....

Finns bara två ord för en sån vecka HEEEEELT GAAAALEET !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenntan

det var bara matilda som pallade alla dagar.. haha... natalie hade ju ögoninflammation sista dagen:P matilda e en riktig håårding minsann!

2009-06-05 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0