Onsdag den 13:e Maj

Har jobbat.. började sent idag, 9 =) hur skönt som helst att få sova ut.. men så fick jag ju vara kvar till sist o stänga.. o lika jobbtider blir de imorgon.. men det e skönt=)  Imorgon får jag skynda mej direkt från jobbet till träningen.. likadant på fredag fast inte till träning utan till bortamatch... Skoftebyn står för motståndet.. hmm

nu e de inte långt kvar till Turkiet :) denna helgen blir sista helögen i Sverige innan vi åker.. hehe sen blire party party o sola o lite schoppa ;)

förresten glömde ju berätta hur trött jag var i måndags efter trippen till helsingborg o den helgen... måndag morgon började med att jag tog lingon istället för sylt på min havregrynsgröt.. o fatta inget försen jag ätit hälften redan... sen glömde jag spola på toaletten och jag glömde typ hälften av sakerna hemma...allt gick snett den morgonen hehe

BYEBYE


Kommentarer
Postat av: jenntan

hahaha vart hade du glömt spola? hoppas du inte bajsa. haha!.... Yeeey just nu äre bara NIO dagar kvar!! hihihihihihi

2009-05-14 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0